سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد گفت: در اعیاد شعبانیه بیش از ۷۰ مبلغ و مبلغه به اماکن مذهبی و فرهنگی این شهرستان اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۴۱۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 29 April 2017
حجت‌الاسلام ناصر حیدری‌، با بیان اینکه منتظران مهدی( عج) باید ویژگی های یک منتظر واقعی را داشته باشند، افزود: باید شرایط برای ظهور امام عصر( عج) فراهم شود و این فراهم کردن شرایط ظهور یکی از وظایف عمده منتظران واقعی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد گفت:  در اعیاد شعبانیه بیش از ۷۰ مبلغ و مبلغه به اماکن مذهبی و فرهنگی این شهرستان مانند حسینیه ها و هیات های محوری اعزام خواهند شد.

حیری گفت: در شهرستان ملارد بیش از ۵۰ جشن همزمان با نیمه شعبان به مناسبت میلاد امام عصر( عج) برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه شهرستان ملارد اظهار داشت: تبیین شخصیت امام زمان (عج) بر اساس معارف اسلامی و جهت‌دهی محافل و مجالس نیمه شعبان و برگزاری مراسم‌ مذهبی در این ایام از مهمترین برنامه های اداره تبلیغات اسلامی است و مبلغین عزیز در این زمینه تلاش خواهند کرد و طی این ایام روحانیون در شهر و روستاهای شهرستان ملارد حضور یافته و در کنار مراسم جشن و شادی به کارهای تبلیغی خواهند پرداخت.

حیدری اضافه کرد: امروز مقام معظم رهبری به عنوان نایب امام زمان( عج) علمدار پرچم ولایت و رهبری مسلمین هستند و فرمان های زمان را به ما ابلاغ می کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملارد افزود: با پیروی از مقام معظم رهبری دل امام عصر( عج) را شاد خواهیم کرد و با عمل به فرامین امام خامنه ای، زمینه ظهور حضرت بقیه الله فراهم خواهد شد.

وی گفت: منتظر واقعی کسی است که با پیروی از مکتب معصومین علیهم السلام به قوانین الهی پایبند باشد.
منبع: مهر
برچسب ها: ملارد ، مبلغ ، جشن ، شعبان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار