امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: حمله تروریستی عصر روز چهارشنبه در نقطه صفر مرزی میرجاوه به مرزبانان ایران اسلامی شرعا، عقلا و عرفا محکوم است.
کد خبر: ۴۱۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 29 April 2017
به گزارش ایرنا مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های این هفته نمازجمعه اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: متاسفانه عده ای به نام اسلام کارهای بسیار ناشایست و زشتی انجام می دهند در حالی که در اسلام و قرآن این حرکات ناپسند محکوم است.
وی افزود: تروریست ها بدانند که شهادت نیروهای امنیتی و سربازانی که به منظور آسایش و امنیت مردم شبانه روز تلاش می کنند برایشان ذلت نیست زیرا آنان شهید شدند و پیش خداوند روزی می خورند.
وی تاکید کرد: نتیجه اقدامات تروریست ها هلاکت شدید و سوختن در آتش جهنم است.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: اسلام دین محبت، رافت، گذشت و صمیمیت است و حتی کشتن کافر را محکوم می کند.
مولوی کریم زایی با اشاره به فراگیری قرآن و عمل کردن به سنت نبی مکرم اسلام(ص) اظهار داشت: افرادی که دست به این جنایات می زنند از قرآن و دستورات اسلام فاصله گرفته اند و قلبشان تاریک شده و هیچ گونه رحم و انسانیتی در وجودشان نیست.
وی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس اصلا به آموزش قرآن توجه نمی شد اما اکنون در مقاطع مختلف تحصیلی قرآن آموزش داده می شود، باید از این فرصت طلایی برای آموختن کلام الهی استفاده کرد.
وی افزود: برگزاری همایش های بزرگ قرآن با حضور قاریان و حافظان برجسته و رهبر معظم انقلاب برای ایران اسلامی نعمت است.
وی خطاب به مردم گفت: اگر می خواهید قلب هایتان نورانی شود و خیر و برکت بر زندگیتان حاکم شود قرآن را فرا گیرید و به دستورات آن عمل کنید چرا که کلام الله مجید نسخه شفابخش و اقتدار همه مسلمانان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار