با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت:
شرکت داروسازی ثامن برای نهمین سال متوالی از سوی اداره‌ی کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی به‌عنوان کارآفرین برتر این استان در سال جاری انتخاب شد.
کد خبر: ۴۱۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 29 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، دوازدهمین جشنواره امتنان خراسان رضوی با محوریت انتخاب کارآفرینان برتر استان خراسان رضوی با حضور دکتر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هم‌چنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سالن «تلاش» مجموعه ورزشی کارگران مشهد برگزار شد و طی آن از تعدادی از کارگران نمونه، گروه‌های کارگری نمونه و نیز واحدهای کارآفرین برتر استان تجلیل شد که در این میان، تنها مرکز دارویی کارآفرین استان، شرکت داروسازی ثامن بود.
بر اساس این گزارش، این شرکت بیش از سی سال برای رفع نیازهاي دارویی کشور تلاش و در سایه عنایات ویژه حضرت امام رضا(ع) فعالیت می‌کند و همواره تلاش کرده تا به‌عنوان بازوی اجرایی قدرتمندی برای تولید دارو در کنار دولت‌ برای ایجاد اشتغال، محرومیت‌زدایی و توسعه و آبادانی کشورمان گام بردارد.
این هلدینگ عظیم دارویی به نقطه‌های اوج تولید دارو در کشور رسیده و آوازه‌ی محصولات بی‌نظیر و کم‌نظیری آن در جریان تحریم‌های دارویی کشور و در سختی‌ها به‌عنوان یاری‌رسان به بیماران گوناگون به‌ویژه بیماری‌های صعب‌العلاج از زبان بسیاری از مسئولان وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروی کشور شنیده شدند.
محصولاتی چون فرآورده‏های تزریقی، محلول‏های همودیالیز و دیالیز صفاقی، آنتی‌بیوتیک‌های تزریقی، فرآورده‌های دارویی با تکنولوژی مدرن (بیوتکنولوژی)، استامینوفن تزریقی و... از محصولات این شرکت دارویی شناخته می‌شوند.
این گزارش حاکی است، شرکت داروسازی ثامن بالغ بر 640 نفر نیروی انسانی در کارخانه دارد که با مجموع نیروهای انسانی فعال در مجموعه‎‌ هلدینگ داروسازی آستان قدس رضوی تقریبا حدود 800 نفر مشغول به کار در این مجموعه هستند.
از نام‌آورترین موفقیت‌های این شرکت می‌توان به کسب نشان واحد نمونه‌ هفتمین همایش ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در زمینه‌ی ایمنی و سلامت کار، دريافت گواهينامه‌ي ملي اشتهار به كیفيت در سال 1390 و نیز کسب نشان‌ واحد صنعتی نمونه‌ سال 1394 اشاره کرد.
گفتنی است، شرکت داروسازی ثامن در حال حاضر 60 نوع دارو در گروه‌های دارویی دیالیز، محلول استریل برای شستشو و محلول استریل تزریقی تولید می‌کند که درصد زیادی از آن‌ها انحصاری است و به‌طور میانگین، روزانه بالغ بر 160 هزار عدد از انواع اقلام دارویی در مجموعه‌ی دارویی ثامن تولید و راهی بازار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار