تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری بر استفاده از ظرفیت کتابخانه‌ها در گسترش آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی در سراسر استان تأکید و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب کتابخانه‌های استان بهره‌مندی از آنان در گسترش آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی به سراسر نقاط استان ضرورت دارد.
کد خبر: ۴۱۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 27 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- وحید خلیلی اردلی در دیدار با رئیس نهاد کتابخانه های عمومی استان، دانش، مطالعه و کتاب را از محورهای اصلی توسعه پایدار جوامع خواند و گفت: متأسفانه در جوامع در حال توسعه، گاه مقوله‌های دیگری از فرهنگ مطالعه و کتاب پیشی می‌گیرند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان مأموریت نهاد کتابخانه‌ها را جزء مبانی توسعه دانست و افزود: انتقال مفهوم کتاب و ارزش کتابخوانی به جوامع درحال رشد، اهمیت بسیاری دارد.

وی بر استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های استان در ارتقای آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی تأکید و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب کتابخانه‌های استان بهره‌مندی از آنان در گسترش آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی به سراسر نقاط استان ضرورت دارد.

فرهاد خلیل مقدم، رئیس نهاد کتابخانه های عمومی استان، با اشاره به نقش آفرینی جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف تحقیقاتی، علمی، فرهنگی و اقتصادی، گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان آمادگی همکاری با جهاد دانشگاهی در تمامی زمینه‌های علمی، آموزشی و اطلاع‌رسانی را دارد.

وی با استقبال از بهره‌مندی جهاد دانشگاهی از کتابخانه‌های استان در ارتقای آموزش‌های کوتاه‌مدت به سراسر استان، افزود: در استان 51 کتابخانه فعال نهادی وجود دارد که با توجه به داشتن سالن مطالعه و دیگر امکانات آمادگی برگزاری کلاس‌های آموزشی جهاد دانشگاهی را دارند.

خلیل‌مقدم با اشاره به برگزاری جشنواره رضوی سال جاری، همکاری جهاد دانشگاهی در برگزاری این جشنواره را پیشنهاد داد و گفت: این جشنواره سال جاری با محوریت شخصیت امام رضا (ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی(س)، برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار