تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزشی اسلحه شناسی و بازآموزی قوانین و مقررات حمل و بکارگیری سلاح سازمانی و تیراندازی و کاربرد اسلحه برای پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان خبرداد.
کد خبر: ۴۱۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 24 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری ، شهرام احمدی ضمن تاکید بر به روز نمودن دانش، تخصص، امکانات و تجهیزات پرسنل یگان حفاظت محیط زیست، گفت: در این دوره آموزشی که با همکاری معاونت آموزشی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، تمامی فرماندهان و ماموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان شرکت داشتند.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء و آمادگی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دفاعی ماموران یگان حفاظت محیط زیست در مواجهه با حوادث احتمالی و مقابله با متخلفان در زمینه تخلفات محیط زیست و تسلط آنان به قوانین مرتبط با بکارگیری اسلحه عنوان کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: محیط بانان در این دوره آموزشی تئوری و عملی، ضمن آموزش اصول کار با سلاح سازمانی و آموزش تیراندازی در میدان تیر، با قوانین بکارگیری سلاح، چگونگی تیر اندازی، نحوه تنظیف و رفع عیوب سلاح آشنا شدند.

احمدی تصریح کرد: نقش و تاثیر آموزش و تداوم دوره‌های آموزشی برای محیط‌بانان به منظور استفاده بهینه از امکانات به منظور پایش هرچه بهتر مناطق تحت مدیریت و ارتقای ضریب حفاظتی مناطق و تجدید و استمرار دوره آموزشی بخصوص برای ماموران اجرایی که از سلاح سازمانی استفاده می‌کنند، کاملا واضح و ضروری است .

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که متخلفان حوزه محیط زیست، خصوصا در زمینه شکار و صید غیرمجاز، مسلح به سلاح گرم و سرد هستند و به دلیل وقوع حوادث در مناطق خارج شهر و دور از محیط‌های عمومی، محیط‌بانان ناگزیر به تجهیز با سلاح هستند و دوره‌های آموزشی مستمر آن‌ها را در انجام درست وظایف‌شان آماده می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار