تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری وجود 500 تشکل مردم نهاد در استان خبر داد و گفت: این تشکل‌ها در هشت حوزه ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، خیریه، بهداشت و سلامت، امور جوانان و علمی و پژوهشی در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۴۱۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 24 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- شراره زارعان در همایش سرمایه‌گذاری و توسعه با رویکرد نقش و جایگاه مردم نهاد در اشتغال و کارآفرینی، اظهار کرد: برای ایجاد جامعه توانمند و پویا همواره نیاز به مشارکت مردم در ابعاد مختلف وجود دارد.

وی از وجود 500 تشکل مردم نهاد در استان خبر داد و گفت: این تشکل‌ها در هشت حوزه ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، خیریه، بهداشت و سلامت، امور جوانان و علمی و پژوهشی در حال فعالیت هستند.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری افزود: سرمایه اجتماعی همانند سرمایه اقصادی در سایه فعالیت گروه‌های مردمی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به نام‌‎گذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تصریح کرد: برای تحقق شعار سال به فعالیت و حمایت تشکل‌های مردم نهاد نیاز است زیرا یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی مشارکت مردمی است.

زارعان اظهار کرد: اگرچه تشکل‌های مردم نهاد مستقیماً بخشی از ساختار دولت ، محسوب نمی‌شوند ولی نقش بسزایی را در جامعه ایفا می‌کنند.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری چهارمحالوبختیاری خاطرنشان کرد: امید است با حمایت اقشار مختلف مردم بتوان استان را در زمینه‌های گوناگون آبادتر کرد و مسیر را برای تولید و اشتغال بیشتر هموارتر ساخت.

در این همایش نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد استان ظرفیت، پتانسیل و قابلیت هر تشکلی را در خصوص ایجاد اشتغال و کارآفرینی بازگو کردند و از مسئولین حمایت همه جانبه را خواستار شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار