رییس اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکنندگان گوشی موبایل و تلفن ثابت شهرستان شهرکرد گفت: قیمت گوشی‌های تلفن همراه نسبت به یک ماه گذشته 10 تا 20 درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۴۱۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 24 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فرشاد مرتاضی اظهار کرد: طبق قانون گوشی‌های قاچاق با هر برند تجاری نباید از شبکه مخابراتی خدمات بگیرند.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکنندگان گوشی موبایل و تلفن ثابت شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه 30 درصد گوش‌های همراه در استان قاچاق هستند، تصریح کرد: جمع‌آوری تلفن‌های همراه قاچاق و بدون برگ سبز طبق قانون ستاد مبارزه با قاچاق کالا لازم‌الاجرا است.

وی با اشاره به اینکه قیمت گوشی‌های همراه ارتباط مستقیمی با تکنولوژی آن‌ها و نرخ دلار دارد، تصریح کرد: با کاهش نرخ دلار، قیمت گوشی‌های همراه تا حدودی کاهش یافت.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکنندگان گوشی موبایل و تلفن ثابت شهرستان شهرکرد در خصوص قیمت‌ گوشی در ماه‌های آینده، اظهار کرد: تغییرات قابل پیش‌بینی نیست، اما با کاهش قیمت، قطعاً شرایط برای خرید و فروش موبایل مساعدتر خواهد شد.

مرتاضی تعداد واحدهای صنفی این اتحادیه را 200 مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد 50 واحد به دلیل نوسات و رکود بازار در سال‌های اخیر بدون فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: بازار موبایل زمانی رونق خواهد گرفت که گوشی‌های با قیمت متوسط و مشتری‌پسند در سطح بازار وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار