تابناک چهارمحال وبختیاری-استاندار چهارمحال و بختیاری به تخصیص بودجه و اعتبار ویژه برای رفع معضل اعتیاد در استان تأکید کرد.
کد خبر: ۴۱۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 23 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: افزایش کشفیات مواد مخدر در سال گذشته، بیانگر عزم استوار در مبارزه با مواد مخدر و نیز نشانگر افزایش میزان تهدید و آسیب پذیری در خصوص شیوع مصرف مواد مخدر در این استان است.

وی به تخصیص بودجه و اعتبار ویژه برای رفع معضل اعتیاد در استان تأکید کرد و گفت: امسال برای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگ‌سازی و دور کردن خانواده از معضل اعتیاد با مواد مخدر در نقاط مختلف به ویژه نقاط آلوده استان نیاز به اعتبارات ویژه‌ای است.

استاندار وجود روحانیون با بینش عمیق و تفکری گسترده به منظور آموزش مطالب ارزنده در راستای مبارزه با مواد مخدر در مناطق آلوده استان را امری ضروری دانست و گفت: توسط این روحانیون وضعیت اشتغال  و بیکاری معتادین بررسی شود تا اقدامات لازم به عمل آید. ‌

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: امید است در سال جاری دستگاه‌های متولی با نگاه ویژه‌ای با این شورا همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز اظهار کرد: آموزش و پرورش با دارا بودن جامعه هدف عظیم در امر مبارزه با مواد مخدر نقش بسزایی دارد.

جعفر مردانی مشارکت مردمی در مقابله با مواد مخدر را یک اصل مهم دانست و گفت: یکی از آسیب‌های جدی در حوزه مواد مخدر بی‌تفاوتی و عدم واکنش مردم نسبت به این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر نباید تمامی وظایف ر ا به نیروی انتظامی محول کرد و فعالیت تمامی دستگاه‌های متولی در این امر لازم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار