امسال؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی سال جاری در خصوص عملیات بهسازی معابر سطحی 250 تا 300 هزار متر مربع و سهمیه پیش‌بینی شده شش هزار تن برای 45 روستای استان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۱۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 22 April 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سهراب رئیسی با اشاره به اینکه از دو سال گذشته طرح توزیع قیر رایگان به منظور عمران و آبادانی روستاها در دولت یازدهم انجام شد، اظهار کرد: در سال 94 با سهمبه پنج هزار و 91 تن در سطحی معادل 270 هزار متر مربع در 36 روستای استان عملیات بهسازی معابر روستایی با مشارکت این نهاد و مردم انجام شد و در سال گذشته نیز با سهمیه سه هزار و 825 تن در 220 هزار متر مربع در 35 روستای دیگر بهسازی معابر روستایی صورت گرفت.

وی افزود: پیش‌بینی سال جاری در خصوص عملیات بهسازی معابر سطحی 250 تا 300 هزار متر مربع و سهمیه پیش‌بینی شده شش هزار تن برای 45 روستای استان انجام خواهد شد .

رئیسی گفت : تاکنون 36 روستای استان که در معرض حوادث قرار داشتند تعیین تکلیف شدند که انتظار می‌رود طی یک ماه آتی با برگزاری جلسات مختلف، چهار روستای باقی‌مانده، تهیه طرح شده و اعتبارات مناسب به منظور بهسازی تخصیص یابد .

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات بازسازی مسکن روستایی، تصریح کرد: در دولت یازدهم 25 هزار و 525 فقره تسهیلات به ساختمان‌های آسیب دیده با اعتباری بیش از 47 میلیارد تومان پرداخت شده و همچنین در سال گذشته 671 مورد تسهیلات با اعتبار 12 میلیارد تومان به متقاضیان اعطا شد .

رئیسی ادامه داد: سهمیه پرداخت تسهیلات برای سال‌جاری 600 فقره در نظر گرفته شده است که پیش‌بینی می‌شود اشتغال یک هزار نفر فراهم شود .

وی گفت: در دولت تدبیر و امید سه هزار و 699 فقره کمک بلاعوض با اعتبار 73 میلیارد تومان پرداخت شده که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری 404 فقره با اعتبار بیش از 21 میلیارد تومان تخصیص داده شود .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه تعهد این نهاد در حوزه مسکن‌های مهر، هشت هزار و 378 واحد بوده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 50 درصد واحدهای مسکن مهر معادل چهار هزار و 500 واحد در طی چهار سال گذشته تکمیل و در سال گذشته نیز 505 واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار