تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور توجه به مسائل اقتصادی جامعه را امری ضروری و حائز اهمیت دانست و گفت : هرگز نباید از مسائل اقتصادی جامعه غافل شد و باید برای رفاه و معیشت مردم برنامه‌ریزی انجام داد.
کد خبر: ۴۱۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 20 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- شعبانعلی رمضانیان در نشست روشنگری فرهنگیان استان، اظهار کرد: امروزه شرایط اقتصادی کشور شرایط خاصی است که نیازمند توجه بیشتری است.

وی مشکلات معیشت مردم و اقتصاد را از چالش‌های اساسی کشور دانست و افزود: متأسفانه مسائل اقتصادی کشور آن‌ گونه که مدنظر بوده پیگیری نمی‌شود.

رمضانیان توجه به مسائل اقتصادی جامعه را امری ضروری دانست و گفت: هرگز نباید از مسائل اقتصادی جامعه غافل شد و باید برای رفاه و معیشت مردم برنامه‌ریزی انجام داد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به شعار سال تصریح کرد: چندین سال پیاپی رهبری نام سال را اقتصاد مقاومتی انتخاب کرده و انتظار می‌رود جامعه متناسب با این موضوع پیش رود.

رمضانیان با اشاره به اینکه دشمن می‌داند تا زمانی که مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند هیچگاه به اهداف خود نخواهد رسید، تصریح کرد: دشمن همواره با اهداف شوم خود برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کند و قصد دارد اقتصاد ایران را ناکارآمد جلوه دهد تا به مردم فشار وارد شود.

وی مسأله اقتصاد را با فساد در جامعه کنونی همراه دانست و گفت :امروزه نقطه آسیب جامعه ایرانی اقتصاد است و نیازمند فردی است که راه‌حلی اساسی برای اقتصاد نابسامان کشور داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در ادامه افزود: وقتی فشار اقتصادی بر مسئولین وارد شود مسئولین نیز تصمیمات غیر منطقی و غیر کارشناسی خواهند گرفت که راه از مسیر انقلاب خارج می‌شود و همین تصمیمات اشتباه موجب شده که مردم از نظام بیزار شوند در حالی که این اشتباهات به خاطر نظام نیست و مقصر مسئولین هستند.

رمضانیان تاکید کرد:متأسفانه در این سال ها متولیان امر اقتصادی افرادی بوده اند که نگاه به درون را به عنوان آسیب پنداشته اند.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط خوشبینانه ترین تحلیل، تحلیلی است که مشکلات موجود در حوزه اقتصاد به دور از هرگونه جهت‌گیری حزبی و گروهی انجام شود، خاطرنشان کرد: بایستی تلاش شود مشکلات موجود در زمینه اقتصاد برطرف شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در پایان خاطرنشان کرد :تمامی افراد جامعه از جمله فرهنگیان می توانند ویژگی فرد اصلح را میان مردم تبیین کنند زیرا بررسی سوابق افراد یکی از راه‌های شناخت نامزد اصلح محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار