تابناک چهارمحال وبختیاری- عملیات احداث میدان و بلوار شهر سورشجان از توابع شهرستان شهرکرد با هدف رفع نقطه پرحادثه در این شهر آغاز شد.
کد خبر: ۴۱۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 19 April 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: شهرداری شورسجان زیرسازی، تعریض پل و اجرای میدان و بلوار در انتهای این شهر را قبل از پل بزرگ شهر به سمت فارسان انجام داده و مابقی طرح از سوی این اداره کل انجام می شود.
شهرام ندیمی با بیان اینکه برای اجرای میدان و بلوار 6 میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شد، اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز اجرای طرح تامین و عملیات اجرای تیرماه امسال تکمیل و برای انجام آسفالت ریزی بلوار محدوده میدان تحویل شهرداری می شود.
وی با تاکید بر ضرورت احداث میدان در این شهر با هدف ساماندهی ترافیک و کاهش تصادفات تصریح کرد: مسیر سورشجان - شهرکرد به طور میانگین روزانه 30 هزار تردد وسایل نقلیه دارد و به عنوان یکی از پر ترددترین محورهای مواصلاتی استان مطرح است.
سورشجان حدود 20 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری و در مسیر ارتباطی شهرکرد - فارسان و شهرکرد- کوهرنگ واقع شده است.
براساس گزارش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری 200 نقطه حادثه خیز و پیچ خطرناک و 151 گردنه شناسایی شده و کد دار در این استان وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار