تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت: با هماهنگی های انجام شده مشکل 4 فرزند معلول یک خانواده در بخش بازفت این شهرستان با تهیه مکانی مناسب رفع می شود.
کد خبر: ۴۰۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 04 April 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری افزود: متاسفانه در روستای سجو بخش بازفت 4فرزند یک خانواده دچار معلولیت هستند که این مساله باعث دل نگرانی این خانواده شده است.
وی گفت: به دلیل اینکه تردد در روستای سجو بخش بازفت شهرستان کوهرنگ برای اعضای این خانواده و مردم روستا به سختی انجام می شود و مسیر این روستا سخت گذر است، مقرر شد اعضای این خانواده در خانه استیجاری در یک روستا که مشکل تردد ندارد، اسکان یابند.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت: قرار شد با همکاری بهزیستی این خانه استیجاری برای این خانواده تهیه شود و بزودی اعضای خانواده در این خانه اسکان یابند.
کاظمی اظهار کرد: قرار است با همکاری جمعیت هلال احمر 4 فرزند معلول این خانواده با بالگرد به روستای چم قلعه منتقل شوند.
به گفته وی، بخش بازفت با وجود طبیعت بکر و یکی از کانون های مهم گردشگری چهارمحال و بختیاری هنوز از محرومیت رنج می برد.
کاظمی اظهار کرد: در بخش بازفت مردم روستای گزستان برای عبور از رودخانه نیاز به پل دارند که بنیاد برکت قرار است بزودی پلی را بر روی رودخانه این روستا احداث کند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در نشست شورای اداری شهرستان کوهرنگ در بخش بازفت مقرر شد طرحهای کشاورزی در این بخش اجرایی شود.
وی گفت: ایجاد تصفیه خانه و فراهم کردن زیرساخت های آب شرب برای تعدادی از روستاها، گاز کشی به تعدادی از روستاها، ایجاد یک بیمارستان یا درمانگاه در منطقه شهرک تلرد چمن گلی و توسعه زیرساخت های جاده ای در نشست اداری این شهرستان به تصویب رسید.
شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و از مناطق برف خیز این استان در فصل زمستان است.
بخش بازفت که پوشیده از جنگل های بلوط است در 50 کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد و یکی از مناطق بکر طبیعی استان است که محل تردد عشایر بختیاری نیز می باشد.
هم اکنون 32 هزار معلول در استان شناسایی شده که از این تعداد نزدیک به پنج هزار مستمری بگیر دائم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار