تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار معرفی شد.
کد خبر: ۴۰۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 30 March 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در این آیین ضمن تبریک به مناسبت سال جدید، اظهار کرد: حوزه سیاسی بایستی از شجاعت بالایی برخوردار و توان تصمیم‌گیری و گفتمان قوی داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهم بودن حوزه سیاسی و انتخابات، تصریح کرد باید حوزه سیاسی ملاک را قانون، دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌ها قرار دهند و روند اجرای کار باید براساس خط مشی دولت باشد تا مشکلات حل شود.

وی گفت انتظار می‌رود روال سیاسی توسط همه جناح‌ها و صاحب‌نظران با تصمیم گیری به موقع صورت گیرد و خط مشی‌ها مطابق قانون باشد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد انتظار می‌رود مدیرکل دفتر سیاسی ضمن تعامل با تمامی گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، اندیشمندان، سیاسیون و... اقتدار این حوزه را رعایت کند.

وی با تاکید بر اینکه بایستی سلامت انتخابات حفظ شود، گفت: در غیر این صورت لازم است به درستی مستندسازی شده و با افراد خاطی برخورد مناسب صورت گیرد.

استاندار عنوان کرد: بایستی در مسایل سیاسی نظریه ها شفاف بیان شود و سعی شود تمامی مشکلات رفع شود.

وی ادامه داد معاون سیاسی و مدیرکل دفتر سیاسی نقش توجیه گر نیز دارند و بایستی فرمانداران و بخشداران را توجیه کنند و با توجه به انتخابات پیشرو، مسایل امنیتی رعایت شود.

استاندار گفت خوشبختانه روال انتخابات دوره گذشته بهترین نتیجه و مشارکت بالای مردم را در پی داشت و موجب برگزاری مطلوب انتخابات شد.

وی ادامه داد امیدواریم انتخابات پیش‌رو سازماندهی شده و دقیق برگزار شود و عاری از هرگونه مشکل باشد و تمامی مسایل سیاسی و امنیتی به خوبی رعایت شود.

در ادامه معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گفت امیدواریم انتخابات پیشرو با مشارکت حداکثری مردم و هرچه باشکوه‎‌تر برگزار شود.

جعفر مردانی ادامه داد امیدوارم همه دست اندرکاران با مدیرکل جدید دفتر سیاسی و انتخابات با توجه به سابقه کاری بالا همکاری لازم را داشته باشند.
در پایان از زحمات جعفر مردانی تقدیر و مصطفی محسن‌پور به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات چهارمحال و بختیاری منصوب شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار