استاندارد چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سیستم متمرکز بانکی استان باید همانند سایر استان‌ها جوابگوی استعلامات دادگستری برای مسدودکردن حساب‌های افراد با سابقه کیفری باشد.
کد خبر: ۳۹۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 15 March 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در شورای هماهنگی بانک‌های استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سیستم بانکی طبق مصوبات ابلاغ شده عمل کرده و وثیقه‌ای خارج از مصوبات مطالبه نکنند.

وی با اشاره به وجود افراد قانون گریز در استان که در پرداخت به موقع اقساط تسهیلات خود بدعهدی می‌کنند، تصریح کرد: سیستم متمرکز بانکی استان باید همانند سایر استان‌ها جوابگوی استعلامات دادگستری برای مسدودکردن حساب‌های افراد با سابقه کیفری باشد.

استاندار افزود: هر استانی که تعداد طرح‌‌های توجیهی اقتصادی و مالی آن بیشتر باشد قطعاً سهم بیشتری از اعتبارات صندوق توسعه خواهد داشت.

سلیمانی دشتکی با اشاره به عدم توازن درآمد و هزینه در دولت، تصریح کرد: متأسفانه دولت باید همواره جوابگوی مردم در خصوص شیوه و میزان هزینه‌ها در بخش‌های مختلف باشد این در حالی است که میزان درآمد از هزینه کمتر است.

وی عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقامتی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه همدلی و وحدت مناسبی میان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل درسال جاری وجود داشت.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه سیستم اشتغال سنتی گذشته، به سمت صنعتی و الکترونیکی شدن حرکت می‌کند، تصریح کرد: توجه به ایجاد شغل‌های پایدار در حوزه الکترونیکی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

استاندار با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر اغلب اراضی کشاورزی با شیوه نوین آبیاری می‌شوند، تصریح کرد: متأسفانه با مدرنیته شدن سیستم آبیاری این اراضی نیاز به کشاورزان کمتر شده است.

وی از پرداخت 60 درصد بدهی بیمه سلامت معادل 58 میلیارد تومان به موسسات طرف قرارداد خبر داد و گفت: خوشبختانه مشکل درمان در درمان‌گاه‌های استان با پرداخت این میزان بدهی مرتفع شد.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: مسئولین استانی باید عملکرد دستگاه‌های اجرایی را به صورت یک مجموعه منسجم نه انفرادی ارزیابی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار