معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:دستگاه‌های اجرایی باید برای دریافت مجوز استخدامی پیگیری مجدانه داشته باشند.
کد خبر: ۳۹۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 14 March 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سیامک سلیمانی دشتکی در سومین شورای راهبری توسعه مدیریت استان، با اشاره به بازنشستگی برخی نیروهای دستگاه‌های اجرایی در سال‌های آتی، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید برای دریافت مجوز استخدامی پیگیری مجدانه داشته باشند تا هرگونه خلا در فعالیت و تعداد نیروها ایجاد نشود.

وی از تشکیل کمیته‌ای متشکل از نمایندگان سازمان بازرسی، برنامه و بودجه و فرمانداران در استان به منظور ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها خبر داد و گفت: برای ارزیابی عملکرد هر شهرستان‌ لازم است عملکرد دستگاه‌های اجرایی آن شهرستان را از نظر بهبود محیط کسب و کار واشتغال در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار داد. ‌

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار افزود: به منظور هماهنگ شدن با دیگر استان‌ها، چهارمحال و بختیاری نیز نامه‌ای مبنی بر تعطیلی فعالیت دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنج شنبه به هئیت وزیران ابلاغ کرد.

سلیمانی صرفه‌جویی در کاهش انرژی برق، گاز و آب، فعال شدن و کاهش آلودگی هوا را از مزایای تعطیلی این روز اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح مسلماً بخش‌های اقتصادی استان مانند مناطق گردشگری و توریستی فعال خواهد شد.

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار خاطرنشان کرد: اجرای این طرح حضور نونهالان در مهدهای کودک را طولانی‌تر خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار