تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : احیای فرهنگ ناب اسلامی در بازار کار اعم از بازار دولتی و بازار خرید و فروش کالا امری ضروری است .
کد خبر: ۳۹۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 13 March 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در دوازدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برنامه سند چشم انداز ریشه فرهنگی دارد و توجه به فرهنگ در هر فعالیتی حائز اهمیت است.
وی افزود : احیای فرهنگ ناب اسلامی در بازار کار اعم از بازار دولتی و بازار خرید و فروش کالا امری ضروری است.
سلیمانی دشتکی با اشاره اجرای سند پیشنهادی ارتقا فرهنگ کسب حلال در استان، تصریح کرد: تا کنون ۶۰ راهکار در سه حوزه آموزشی و پژوهشی، ترویجی و تبلیغی و فرهنگی و هنری برای ارتقا فرهنگ کسب حلال در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه اظهار کرد : برگزاری کلاس‌های آموزشی، راه‌اندازی سایت کسب حلال با هدف تعامل مردم و مسئولین از جمله راهکارهای ارتقاء فرهنگ کسب حلال است که توسط دستگاه‌های مربوطه اعم از جهاد دانشگاهی، سازمان تبلیغات و ...اجرایی خواهد شد.
استاندار خاطرنشان کرد : برای ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانواده نمایشگاه صنایع دستی با ۳۱ غرفه در ایام نوروز برگزار خواهد شد.
سلیمانی دشتکی از ارسال بک هزار اثر تخصصی به جشنواره نماز در فضای مجازی خبر داد و گفت: ارسال آثار به این جشنواره تا اواسط فروردین و اختتامیه آن اردیبهشت ماه خواهد بود .
سلیمانی دشتکی افزود: مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان باید با قوانین اجتماعی وزارت کشور منطبق باشد.
استاندار گفت: شهرداری‌های استان موظف به تشکیل کمیته نظارت برای ساماندهی تبلیغات شهری هستند.
وی خاطرنشان کرد : چنانچه اقتصاد سالم باشد قطعا فرهنگ هم از سلامت برخوردار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار