معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری از همکاری سه هزار و 576 نفر خیر استانی با اداره‌کل بهزیستی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 11 March 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- عباس عالی اظهار کرد: امسال عمده کمک‌های خیرین در زمینه تهیه جهیزیه، ساخت و تعمیرات مسکن و خرید لوازم زندگی بوده است .
وی با اشاره به رشد 10 درصدی میزان کمک خیرین، تصریح کرد: میزان کمک خیرین در سال جاری 234 میلیارد و 542 میلیون ریال بوده است .
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان در ادامه افزود: میزان کمک خیرین در سال گذشته نیز 215 میلیارد و 664 میلیون ریال بود .
وی از وجود 30 موسسه خیریه در استان خبر داد و گفت: پرداخت این کمک‌ها بصورت نقدی، غیر نقدی و خدماتی است .
عالی با اشاره به همکاری سه هزار و 576 نفر خیر استانی با اداره‌کل بهزیستی، خاطرنشان کرد: امسال بخش عظیمی از این کمک‌ها توسط خیرین شهرستان شهرکرد جمع‌آوری و در همین منطقه نیز هزینه شده است .
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان افزود: بر اساس مصوبات شورای تأمین مسکن و به‌منظور تأمین مسکن معلولین مقرر گردید تسهیلات بلاعوض 180 میلیون ریالی در روستاها و 300 میلیون ریالی در شهرها به خانواده‌های بیش از دو معلول اعطا شود .
وی در ادامه تاکید کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به منظور احداث مسکن، موظف به اعطای زمین رایگان به نیازمندان هستند .
عالی اظهار کرد: در دو سال اخیر علاوه بر کمک‌های خیرین استان، یک هزار کمک هرینه مسکن توسط اداره‌کل بهزیستی مستند شده است .
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل بهزیستی استان با اعطای تسهیلات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی خود اشتغالی زمینه اشتغال یک هزار و 270 نفر را در سال جاری فراهم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار