تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از رشد ۲۰ درصدی شرکت کنندگان چهارمحال و بختیاری در پرسش مهر ریاست جمهوری طی سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 05 March 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- بهروز امیدی در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان از اجرای طرح شهاب (شناسایی و هدایت استعدادهای برتر) در شش منطقه استان طی سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در سال تحصیلی آینده در شش منطقه آموزشی دیگر نیز اجرایی خواهد شد.
وی از رشد ۲۰ درصدی شرکت کنندگان چهارمحال و بختیاری در پرسش مهر ریاست جمهوری طی سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: امسال ۹۴ هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان در طرح پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت و ۱۶ نفر از شرکت کنندگان رتبه برتر کشوری را کسب کردند.
امیدی خاطرنشان کرد: سال گذشته شهرداری‌ها موظف بودند ۵۵۰ میلیون تومان به حساب آموزش و پرورش واریز کنند که متأسفانه تنها ۱۳۶ میلیون تومان واریز شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: امسال نیز تا کنون از محل عوارض شهرداری‌ها ۱۴۳ میلیون تومان به حساب آموزش و پرورش واریز شده است.
وی میزان درآمد اختصاصی آموزش و پرورش استان از مراکز درمانی بهداشتی، مراکز آموزشی رفاهی، اجاره ساختمان‌ها، هنرستان فنی و حرفه‌ای، عوارض شهرداری و کانون‌ها و اردوگاه‌ها را در سال جاری شش میلیارد و ۵۴۹ میلیون تومان گزارش کرد و گفت: این درآمد در سال گذشته نیز پنج میلیارد تومان بود.
امیدی در ادامه اظهار کرد: تحقق درآمد اختصاصی آموزش و پرورش در سال جاری ۸۹ درصد بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: تا کنون پنج هزار نفر برای دریافت بن بیسوادی در استان شناسایی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار