هیات پنج نفره کمیسیون پزشکی قانونی با بررسی علت مرگ مشکوک زن سالخورده نظر داد که بیماری وی 40 درصد و ضربه‌هایی که برادرزاده‌اش زده 60 درصد در مرگ او تاثیر داشته است.
کد خبر: ۳۸۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰ 26 February 2017

به گزارش تابناک : این متهم جوان به اتهام قتل عمه‌اش با دستور قضایی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران بازداشت شد. او با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران مدعی شد فقط عمه‌اش را که اوایل دی سال 93 فوت کرده است هل داده و نمی‌داند چطور او فوت کرده و گفته‌های عمه دیگرش را درباره این که او مقصر مرگ است، قبول ندارد.

 

این متهم به قتل همچنان منکر بود، اما خواهر مقتول و دیگر اعضای خانواده وی می‌گفتند او با مقتول درگیر شده و ضربه‌ای که به عمه‌اش وارد کرده به مرگ این زن منجر شده است.

 

خواهر مقتول به قاضی پرونده گفت: من، خواهر فوت شده‌ام و برادرمان بعد از فوت والدین خود در خانه ارثیه‌ای زندگی می‌کردیم. قرار بود این خانه را تخریب کنیم و سهم هرکدام ما بعد از بازسازی، یک آپارتمان بود. کارهای اداری را هم برادرزاده‌مان به عهده بگیرد. اما مدتی قبل بر سر ارثیه خانوادگی میان خواهرم و برادرزاده‌مان اختلاف‌هایی پیدا شد و این حادثه رقم خورد.

 

با توجه به نقش داشتن مرد جوان در قتل عمه‌اش، او با قرار قانونی روانه زندان شد. مرد جوان به نظریه پزشکی که مرگ را بر اثر ضربه اعلام کرده بود، اعتراض کرد و با دستور بازپرس مرشدلو پرونده برای بررسی میزان قصور وی در مرگ عمه‌اش به کمیسیون پنج نفره پزشکی قانونی ارجاع شد. سرانجام چند روز پیش این کمیسیون نظر داد که بیماری مقتول 40 درصد و برادرزاده‌اش نیز 60 درصد در مرگ تاثیر داشته‌اند.

 

بنابراین با اخذ آخرین دفاع از متهم جوان، پرونده او با صدور جلب به دادرسی بزودی به دادگاه ارسال خواهد شد.




منبع : جام جم
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار