تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرکرد از آغاز فرایند ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند از امروز شنبه با مراجعه به فرمانداری یا بخشداری ها نسبت به دریافت فرم معرفی نامه عدم سوء پیشینه اقدام کنند.
کد خبر: ۳۸۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 25 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید ملکپور اظهار کرد: به استناد تبصره 3 ماده 26 قانون انتخابات، داشتن گواهی عدم سوء پیشینه برای افرادی که قصد ثبت ‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند، ضروری است.
وی با بیان اینکه ثبت ‌نام از 30 اسفندماه سال جاری آغاز و تا ششم فروردین ‌ماه سال 96 ادامه دارد، افزود: برای جلوگیری از اختلال در روند انتخابات و افزایش تراکم در این زمان برای مراجعه به اداره تشخیص هویت مقدماتی فراهم شده تا افراد با مراجعه به فرمانداری ها و بخشداری‌ها بتوانند گواهی عدم سوء پیشینه دریافت کنند.
فرماندار شهرستان شهرکرد بیان کرد: پس از دریافت معرفی‌نامه نامزدها می‌توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی و کارت بانکی عضو شتاب به اداره تشخیص هویت مراجعه کنند.
وی افزود: داوطلبان ثبت نام در شوراهای اسلامی شهر باید در زمان تعیین شده به فرمانداری شهرستان و داوطلبان ثبت نام در شوراهای اسلامی روستاها به بخشداری های مربوطه مراجعه کنند.
شهرستان شهرکرد دارای 8 شهر و 22 روستای دارای شرایط پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا می باشد.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور روز 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار