تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت:۱۴۵ کیلومتر شبکه سیمی با هدف جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز به شبکه کابلی در چهارمحال و بختیاری تبدیل شد.
کد خبر: ۳۸۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 25 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مجيد فرهزاد اظهار کرد: شرکت توزیع برق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام به آموزش مدیریت صحیح مصرف انرژی در مصارف صنعتی و کشاورزی به منظور کاهش پیک بار شبکه در زمان اوج مصرف انرژی کرده است.

وی افزود: ۱۴۵ کیلومتر شبکه سیمی با هدف جمع آوری انشعابات غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری به  شبکه کابلی تبدیل شد.

فرهزاد کاهش تلفات انرژی، کاهش خاموشی، کاهش نرخ انرژی، مدیریت صحیح مصرف انرژی و کاهش پیک بار شبکه را از اقدامات اجرایی این شرکت در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی طی سال جاری گزارش کرد و گفت:این شرکت در زمینه احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک و نیروگاه‌های خورشیدی نیز موفق بوده است.

وی صدور مجوز احداث نیروگاه خورشیدی به میزان ۱۱.۵ مگاوات برای متقاضیان بخش خصوصی، و بهره‌برداری از یک نیروگاه گازی با ظرفیت ۳.۸۵ مگاوات را از اقدامات عملی این شرکت در سال جاری برشمرد و گفت: ۱۱۱ کیلووات نیروگاه خورشیدی در محوطه ستاد شرکت در راستای  فرهنگ‌سازی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در استان احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به راندمان ۳۸ درصدی نیروگاه‌های سطح کشور تصریح کرد: احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک و خورشیدی باعث افزایش ۴۵ درصدی راندمان نیروگاه‌ها خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:در راستای جذب سرمایه‌گذار و اشتغال‌زایی این شرکت در بخش تولید برق اقدام به تهیه فرصت‌های سرمایه گذاری و مستندسازی کرده است.

فرهزاد با اشاره به کاهش هزینه پروژه‌ها در این شرکت، تصریح کرد: علاوه بر کنترل پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، هزینه و زمان اجرای آن‌ها در دفتر کنترل برنامه و پروژه این شرکت کنترل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در پایان خاطرنشان کرد: یک هزار و 950 عدد کنتور انشعاب مشترکین دیماندی  طی سال جاری  تعویض شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار