تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از آمادگی این جمعیت برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: 58 پایگاه ثابت، سیار و موقت امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروز 96 از سوی این جمعیت در شهرها و روستاهای پرتردد استان مستقر می شود.
کد خبر: ۳۸۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 23 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محمد فروغی اظهار کرد: از این تعداد پایگاه، 10 پایگاه ثابت، دو پایگاه موقت و 7 پایگاه سیار در بخش امداد و نجات به همراه 340 امدادگر و نجاتگر تخصصی با 24 دستگاه آمبولانس، 10 خودروی نجات و 10 خودروی کمک دار در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر مستقر می شود.

به گفته وی، در بخش داوطلب یار امداد و نجات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر نیز 70 نفر پزشک، پرستار، پیراپزشک در 6 پایگاه سیار و 7 پایگاه ثابت به مسافران و گردشگران ارائه خدمات می کنند.

فروغی افزود: در بخش جوانان طرح نوروزی نیز 17 پایگاه ثابت، 9 پایگاه سهاب نیز با مشارکت یکهزار جوان عضو این جمعیت برای راهنمایی و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در ایام نوروز در استان فعال می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دوره بازآموزی و توان افزایی امدادگران، نجاتگران و جوانان این جمعیت برای برگزاری طرح نوروزی از ابتدای اسفندماه در حال برگزاری است.

فروغی ادامه داد: در طرح نوروزی 95 جمعیت هلال احمر بیش از 91 هزار مسافر از خدمات پایگاه های نوروزی و امداد و نجات این جمعیت استان بهره مند شدند.

طرح سلامت مسافران نوروزی سال 96 جمعیت هلال احمر از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین سال آینده اجرا می شود.

در نوروز 95 نزدیک به یک میلیون و 500هزار مسافر و گردشگری نوروزی از این استان یا تردد و یا از جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری دیدن کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار