تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون تربیت بندی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات ملی مدرسه قهرمان با شرکت سه هزار و 269 دانش آموز دختر و پسر در 11 رشته ورزشی در مرحله استانی و در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در حال برگزاری است.
کد خبر: ۳۸۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 22 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- خدایار قاسم‌پور با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای در طول سال جاری و شرکت 92 هزار دانش آموز از 17 منطقه آموزشی استان، گفت: این مسابقات در 15 رشته ورزشی و با رقابت 24 هزار دانش آموز در مرحله استانی برگزار شد.

معاون تربیت بندی و سلامت آموزش و پرورش استان از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر انقلاب با عنوان مدرسه قهرمان در استان خبر داد و افزود: این مسابقات با شرکت سه هزار و 269 دانش آموز دختر و پسر در 11 رشته ورزشی  در مرحله استانی و در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در حال برگزاری است.

وی رشته‌های هندبال، تنیس روی میز، والیبال، بسکتبال، بومی محلی، طناب زنی، شطرنج، دو و میدانی و شنا را از جمله رشته های این مسابقات دانست و خاطرنشان کرد: مسابقات کشوری مدرسه قهرمان از 23 بهمن ماه سال جاری در استان آغاز شده و 19 اسفندماه قهرمانان هر رشته معرفی خواهند شد.

قاسم‌پور با بیان اینکه در هر رشته ورزشی تیم قهرمان به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد، تصریح کرد: مرحله کشوری مسابقات تابستان سال آینده با حضور بیش از 13 هزار دانش آموز سراسر کشور توسط فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار