تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 57 میلیارد و 668 میلیون ریال کمک خیران به ایتام این استان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۳۸۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 22 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- محسن سلیمی با اعلام این خبر افزود: 2هزار و 331 یتیم در استان شناسایی شده که حامیان و خیران از 2 هزار و 299 یتیم استان حمایت می کنند و 32 فرزند یتیم فاقد حامی هستند.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی طرح اکرام ایتام ترویج فرهنگ نوع دوستی، حفظ عزت نفس، رشد و تعالی فرزندان مددجویان است، تصریح کرد: این طرح یکی از طرح‌های فعال در حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل 200 هزار ریال به ‌صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت پوشش را به‌عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌ دار شوند.

سلیمی افزود: هم اکنون 14 هزار و 61 حامی یاری رسان کمیته امداد در حوزه اکرام ایتام هستند که بیشترین حامی با 2 هزار و 97 نفر در منطقه یک شهرکرد و کمترین حامی با 232 نفر در منج شهرستان لردگان همکاری می کنند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه حامیان و خیران همواره یاری رسان و همراه کمیته امداد برای برطرف کردن مشکلات ایتام و محسنین در زمینه های مختلف هستند، تصریح کرد: نیکوکاران و خیران با شماره‌گیری کد #038 * 8877 * می توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت الکترونیکی به نیازمندان اهدا کنند.

اجرای طرح اکرام ایتام از سال 77 دراستان چهارمحال و بختیاری با هدف یاری رساندن به ایتام و توانمندی خانواده ها در ابعاد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آغاز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار