استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان را ضروری دانست و گفت: مساعدت مالی بنیادها و نهادهای عمومی در تسریع تکمیل پروژه‌های نیمه تمام موثر خواهد بود.
کد خبر: ۳۸۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 22 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در شورای سرمایه‌گذاری و ارتباطات با استان تهران اظهار کرد: به منظور جذب سرمایه‌گذار لازم است سیستم بروکراسی اداری حذف شود.

وی تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان را ضروری دانست و گفت: مساعدت مالی بنیادها و نهادهای عمومی در تسریع تکمیل پروژه های نیمه تمام موثر خواهد بود.

 سلیمانی دشتکی افزود: پیرو فرمایشات رییس جمهور مبنی بر تبدیل استان به قطب گردشگری، باید سرمایه گذارانی در حوزه گردشگری جذب شوند.

استاندار عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مدیران برای رفع بروکراسی ادارای با یکدیگر تعامل داشته باشند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای احداث دامداری و کارخانه لاستیک و  پارچه کرپ در استان، تصریح کرد: مجتمع پارچه کرپ بهرام آباد در شهرستان شهرکرد به ارزش ریالی ۴۳ میلیارد تومانی پس از ۲۳سال با حمایت بنیادمستضعفان بهره‌برداری خواهد شد.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: این مجتمع بزرگترین تولیدکننده چادر مشکی در کشور خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران ظرف یک هفته زمینه‌های سرمایه گذاری استان را شناسایی و در قالب کتابچه‌ای به مسئولان ملی تحویل دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار