تابناک چهارمحال وبختیاری- کارشناس اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با اشاره به فعالیت بیش از شش هزار انجمن علمی دانشجویی در سراسر کشور، تصریح کرد: نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی و همایش‌های ملی از شاخص‌ترین فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی در کشور است.
کد خبر: ۳۸۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 22 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حمیده عبدالهی در مجمع عمومي اتحاديه مهندسي كامپيوتر،  کمک به تأسیس اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی در کشور را ضروری دانست و گفت: تشکیل اتحادیه‌ها کمکی در راستای تداوم حیات و فعالیت انجمن‌های علمی در کشور است.

کارشناس اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل اتحادیه‌های علمی دانشجویی را بستری برای هم‌افزایی استعدادها و استفاده از توانایی‌ها برای انجام فعالیت‌های جمعی دانشجویان در کشور عنوان کرد و افزود: اتحادیه‌های علمی بستری برای ارتباط بین دانشجویان و صنعت شده است.

عبدالهی با اشاره به فعالیت بیش از شش هزار انجمن علمی دانشجویی در سراسر کشور، تصریح کرد: نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی و همایش‌های ملی از شاخص‌ترین فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی در کشور است.

وی اتحادیه انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر را بیست و نهمین اتحادیه انجمن‌های علمی در کشور برشمرد و اظهار کرد: دانشجویان از طریق این اتحادیه‌ها ارتباط‌های خوبی را با ارگان‌های دولتی و خصوصی ایجاد و از ظرفیت این سازمان‌ها برای حمایت از طرح‌های آنان استفاده کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار