تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش از افزایش پوشش تحصیلی دوره متوسطه نظری نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: میزان پوشش در سال گذشته 80.24 درصد بوده که سال جاری به 81.81 درصد به میزان 1.75 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۸۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 21 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- قربانعلی افشانی در جلسه توجیهی آیین‌نامه جدید آموزشی دوره دوم متوسطه شاخه نظری، با اشاره به برگزاری نشست توجیهی با کارشناسان و مسئولان آموزش و پرورش 17 منطقه استان، گفت: این نشست به منظور استقرار پایه یازدهم در دوره دوم متوسطه و تشریح و توجیه آیین‌نامه نظام جدید آموزشی در این دوره است.

مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش از اصلاح برخی از مواد آیین‌نامه نظام قدیم آموزش دوره دوم متوسطه خبر داد و افزود: 32 اصلاحیه در آیین‌نامه نظام قدیم آموزش دوره دوم متوسطه که از جمله آن‌ها انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم برای پایه دهم، تغییر شاخه و رشته در پایان پایه دهم، برگزاری دوره تابستان برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم و اعمال نمره مستمر برای دانش‌آموزان دوره تابستان است.

وی بر تعطیلی مدارس در پنجشنبه‌ها تاکید کرد و گفت: هیچ مصوبه‌ابی مبنی بر عدم تعطیلی پنجشنبه‌ها وجود ندارد و کماکان این روز برای مدارس تعطیل است.

افشانی از افزایش پوشش تحصیلی دوره متوسطه نظری نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: میزان پوشش در سال گذشته 80.24 درصد بوده که سال جاری به 81.81 درصد به میزان 1.75 درصد افزایش یافته است.

وی جامعه آماری دانش آموزان دوره متوسطه نظری را تمام دانش آموزان سنین 15، 16 و 17 سال برشمرد و گفت: سعی بر آن شده است تا دانش آموزانی را که به هر دلیلی از تحصیل باز مانده‌اند شناسایی و اقدامات لازم برای ادامه تحصیل آنان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار