تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از کشف 60 کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی با استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 21 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی یک قاچاقچی حرفه ای را که در زمینه خرید موادمخدر از استانهای جنوب کشور و توزیع در استان های مرکزی فعالیت می کرد، در محور لردگان - یاسوج شناسایی کردند.
وی گفت: فرد قاچاقچی با هویت های مشخص که قصد حمل مواد مخدر به این استان و استان های مرکزی را داشت، در یک عملیات مشترک پلیسی همراه با یک دستگاه خودرو پژو و 60 کیلوگرم تریاک توقیف و فرد قاچاقچی را همراه با پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.
در 11 ماه سال جاری یکهزار و 719 کیلوگرم موادمخدر در استان چهارمحال وبختیاری کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد رشد دارد.
محورهای مواصلاتی چهارمحال وبختیاری از جمله محور یاسوج - لردگان به دلیل قرارگیری در کریدور ارتباطی استان های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب کشور به عنوان یکی از گلوگاه های حمل و ترانزیت مواد مخدر محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار