تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاه ای چهارمحال و بختیاری از آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 19 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- منوچهر سلمان زاده اظهار کرد: پیش فروش بلیت از امروز به صورت اینترنتی و از 15 اسفند جاری نیز به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود.

به گفته وی، متقاضیان می توانند از طریق سامانه فروش اینترنتی به آدرس www.mosaferyar.ir بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند.

سلمان زاده ادامه داد: طرح افزایش ایمنی حمل و نقل مسافران نوروزی 96 نیز از 25 اسفندماه جاری تا 15 فروردین سال 96 اجرا می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیش فروش بلیت های نوروزی در دفاتر مرکزی شرکت های حمل و نقل مسافربری و دفاتر فروش بلیت در سطح شهرها با نظارت این اداره کل انجام می شود.

سلمان زاده تصریح کرد: در طرح نوروزی سال 95 در این استان 204 هزار و 135 مسافر با 19 هزار و 79 سفر، توسط ناوگان حمل و نقل عمومی سفر درون و برون استان جابه جا شدند.

43 شرکت حمل و نقل مسافر با 250 دستگاه اتوبوس، یکهزار و 225 دستگاه مینی بوس و 880 دستگاه سواری کرایه و 44 شرکت حمل و نقل کالا در چهارمحال و بختیاری فعال است.

بنابراین گزارش، رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی های مسافری کشور اعلام کرد: امسال در زمان ثبت پیش فروش بلیت، قیمت بلیت های مسافری افزایش نمی یابد و بلیت های نوروزی با قیمت های کنونی به متقاضیان پیش فروش می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار