تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری وی خاطرنشان کرد: دو هزار واحد مسکن مهر دیگر تا نیمه نخست سال ۹۶ تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.
کد خبر: ۳۸۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 19 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- گودرز امیری در شورای تأمین مسکن استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: خانواده شهدای واجد شرایط از پرداخت هزینه انشعابات برق، آب و گاز یک واحد مسکونی مسکن مهر معاف بوده و دستگاه‌های خدمات رسان ملزم به رعایت این قانون هستند.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری برای سه سال متوالی ۹۳,۹۴ و نیمه اول ۹۵ رتبه نخست کشوری را در ایجاد زیرساخت‌ها و ساماندهی مسکن مهر کسب کرد.

امیری خاطرنشان کرد: دو هزار واحد مسکن مهر دیگر نیز تا نیمه نخست سال ۹۶ تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به توافق میان راه و شهرسازی و شهرداری‌ها، تصریح کرد: مقرر شد به منظور آماده سازی مابقی واحدهای مسکن مهر اداره راه و شهرسازی اراضی مورد نیاز را در اختیار شهرداری ها قرار دهد و شهرداری‌ها نسبت به تکمیل عملیات آماده سازی اقدام کنند.

امیری اظهار کردمسیولین راه و شهرسازی موظف هستند ۱۰۰ میلیون تومان به منظور پلاک کوبی و ارائه کدپستی واحدهای مسکن مهر به اداره پست پرداخت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  با اشاره مشکلات موجود در تحویل واحدهای مسکن مهر به مددجویان بهزیستی تصریح کردبر اساس تفاهم نامه میان اداره کار، رفاه و تعاون اجتماعی و بهزیستی مقرر شد  به ازای دریافت ۴۰ میلیون تومان از مدد جویان، واحدهایی در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار