تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از بازگشایی محور شهرکرد - بازفت در محدوده گردنه چری شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: تردد در این مسیر از بامداد امروز شنبه برقرار شد.
کد خبر: ۳۷۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 18 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- شهرام ندیمی اظهار کرد: این مسیر بدلیل بارش برف، وزش باد شدید و کولاک برف از شامگاه پنجشنبه مسدود شد که با تلاش راهداران مستقر در مسیر بازگشایی شد.
به گفته وی، به دلیل مسدود بودن محور بازفت روز گذشته با تلاش راهداران فرد بیماری از روستای لبد (شهرک رهبری) از توابع بازفت به مراکز درمانی کوهرنگ انتقال داده شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری نیز از امدادرسانی به 401 نفر حادثه دیده و گرفتار در برف و کولاک طی 48 ساعت گذشته در این استان خبر داد.
محمد فروغی اظهار کرد: 30 امدادگر در قالب 10 تیم با استفاده از پنج دستگاه آمبولانس و خودرو کمک دار در محورهای مواصلاتی استان از بامداد پنجشنبه بیست و هشتم بهمن در حالت آماده باش و امدادرسانی به مسافران بودند.
به گفته وی، در این مدت 6 مورد حادثه جاده ای نیز در استان اتفاق افتاد که 6 حادثه دیده توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت امدادرسانی شدند.
فروغی افزود: اقلامی شامل آب معدنی، پتو، کشمش، خرما، نان و کنسرو بین گرفتاران در برف توزیع شد.
بنابراین گزارش گردنه چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ، محور ارتباطی شهرکرد از مسیر کوهرنگ و منطقه بازفت را به استان خوزستان متصل می کند.
بنابرگزارش های اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در بارندگی های 2 روز گذشته بیشترین میزان بارش در کوهرنگ با بارش 7 سانتیمتر برف گزارش شد که هم اینک ارتفاع برف در این منتطقه به 52 سانتیمتر رسیده است.
کوهرنگ در فاصله حدود 85 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار