تابناک شهرکرد- بارش باران در چهارشنبه شب بیست و هفتم بهمن ماه باعث آب گرفتگی برخی از معابر محله های شهرکرد شد به گونه ای که این باران زمستانی سطح آب را در برخی معابر و پیاده روها بالا آورد.
کد خبر: ۳۷۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶ 16 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- بارش باران و برف چهارشنبه شب در چهارمحال و بختیاری آغاز شد، که در مرکز استان این بارش ها به شکل باران و رگبارهای پراکنده بود.
بارش باران زمستانی باعث شد سطح آب در برخی از معابر مرکز استان بالا بیاید و این آب گرفتگی برای ساعتی موجب کند شدن تردد در محله های شهرکرد شد.
برخی از محله های شهرکرد از جمله میرآباد شرقی ، سرچشمه ها ، خواجه نصیر ، دانشسرا و محله روبروی ترمینال، دچار آب گرفتگی شد ولی مانعی برای تردد در سطح خیابان های شهرکرد نشد.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از احتمال وقوع سیلاب و آب گرفتگی سطح معابر در شهرها و روستاهای این استان در چهارشنبه شب و پنجشنبه خبر داد.
شاهرخ پارسا افزود: از روز چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه سامانه بارشی وارد استان شد و فعالیت این سامانه تا روز پنجشنبه ادامه دارد.
وی گفت:با ورود این سامانه ، احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده ها و وقوع سیلاب در برخی از نقاط استان را دارد.
به گفته وی ،تفسیر نقشه و تصاویرماهواره ای بیانگر این است که بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی، یک سامانه بارشی از بعد از ظهر چهارشنبه تا روز شنبه هوای استان را تحت تاثیر قرار داده و به تناوب بارش باران و برف، در برخی نقاط رعد و برق وگاهی وزش باد به نسبت شدید و بارش تگرگ در مناطق مستعد را موجب خواهد شد.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای اوایل هفته آینده کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.
چهارمحال و بختیاری در 9 سال اخیر با کاهش 85درصدی منابع آبی همراه بوده است و امسال نیز درحالی که میانگین بارش ها در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از 3 درصد افزایش برخوردار بوده اما در مقایسه با دوره مشابه بلندمدت با کاهش 19 درصدی مواجه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار