تابناک چهارمحال وبختیاری- بازیگر تئاتر و تلویزیون چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی برای ساخت سریال علیمردان خان گفت: ساخت این پروژه باید به یک کارگردان حرفه‌ای و باتجربه سپرده شود تا در زمره مجموعه‌های ماندگار و در سطح ملی قرار گیرد.
کد خبر: ۳۷۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 15 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرزاد محمدی‌نژاد اظهار کرد: با اشاره به اینکه بازی در مقابل دوربین سخت‌تر از بازی روی صحنه تئاتر است، گفت: در جشنواره فجر برخی فیلم‌ها می‌توانستند موفق‌تر باشند ولی بازی غلو شده بازیگرانی که برای اولین بار از تئاتر وارد سینما شده بودند، بزرگترین ضربه را به این فیلم‌ها وارد کرد.

وی سختی بازی تئاتر به زنده بودن و حفظ دیالوگ‌های زیاد است اما بازی درمقابل دوربین به دلیل وجود کات‌های پیاپی که باعث از بین رفتن تمرکز و حس در بازیگر می‌شود و همچنین نیاز به حفظ راکورد حسی و بدنی در طول فیلمبرداری همراه با رج زدن در فیلم‌نوشت، کار را برای بازیگر سخت‌تر می‌کند.

محمدی‌نژاد افزود: دوربین، یک تماشاچی بزرگ و ریزبین است بنابراین باید حتی پلک زدن بازیگر حساب‌ شده باشد.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه سینما در چهارمحال و بختیاری هنوز وسعت زیادی نگرفته است، افزود: درحال حاضر نمی‌توان دقیقا گفت علاقمندان برای یادگیری کارگردانی، نویسندگی و بازیگری باید از چه نقطه‌ای شروع کنند.

محمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوان در دوسال اخیر طرح‌هایی را به فیلم‌سازان استان اختصاص داده که این امر می‌تواند در پیشرفت هنر نمایش در استان مؤثر باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای ساخت سریال علیمردان خان گفت: ساخت این پروژه باید به یک کارگردان حرفه‌ای و باتجربه سپرده شود تا در زمره مجموعه‌های ماندگار و در سطح ملی قرار گیرد.

مهرزاد محمدی‌نژاد درسریال و فیلم‌هایی چون شیمبار، شاعر قله‌های مه‌آلود، مثل باران و در چشم باد نقش‌آفرینی کرده  و نویسندگی، بازیگری و کارگردانی تئاترهای سیمرغ بی‌صدا، زمین خوردگان، عشق با کبوتر و غم‌نامه را در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار