تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر شرکت گردشگری سلامت المتو و محقق و پژوهشگر ایرانی از افتتاح کارگاه تولیدی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۳۷۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 14 February 2017

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر شرکت گردشگری سلامت المتو و محقق و پژوهشگر ایرانی از افتتاح کارگاه تولیدی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند در چهارمحال و بختیاری خبر داد.تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر شرکت گردشگری سلامت المتو و محقق و پژوهشگر ایرانی از افتتاح کارگاه تولیدی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

 

به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا خنفری اظهار کردبا توجه به رایزنی‌های صورت گرفته میان ایران و کشورهای سوریه و عراق مقرر شد کارگاه تولیدی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند در چهارمحال و بختیاری تا پایان امسال افتتاح شود.

وی با اشاره به انتخاب این استان برای ایجاد کارگاه تولیدی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند، تصریح کرد: به منظور اقامتگاه معلولین بی دست و پا در  منطقه‌ای با اقلیم مطلوب این کارگاه در چهارمحال و بختیاری راه اندازی خواهد شد.

وی ایران را سومین کشور تولید کننده تجهیزات پزشکی عنوان کرد و گفت: ایران نیز همانند آلمان و آمریکا موفق به تولید تجهیزات پزشکی تولید این پروتز است.

خنفری افزود: راه‌اندازی این کارگاه زمینه اشتغال 50 نفر را فراهم خواهد کرد.

مدیر شرکت گردشگری سلامت التمو با اشاره به محدود بودن تعداد پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به این استان، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با سرمایه‌گذاری شخصی و درآمد خصوصی شرکت گردشگری سلامت، خط ایرلاینی در این استان راه اندازی کنیم.

این محقق و پژوهشگر اظهار کرد: محصولات این کارگاه با قیمت و کیفیت مناسب نسبت به کشورهای دیگر به معلولین ارایه خواهد شد.

وی افزود: ساخت و تولید پروتزهای دست و پای مصنوعی هوشمند به روش مهندسی معکوس خواهد بود.

خنفری خاطرنشان کرد: قیمت پروتزهای این کارگاه از ۱۰۰ هزار تومان تا یک هزار و ۳۰۰ دلار خواهدبود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار