تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی چهارمحال و بختیاری از گشایش هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 13 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- محمد مسعودی با اعلام این خبر، اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در شهرکرد به منظور ارائه آخرین دستاوردهای لوازم‌خانگی در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع گشایش می‌یابد.

وی افزود: در این نمایشگاه غرفه‌داران به منظور پیش فروش لوازم‌خانگی یا گرفتن نمایندگی رسمی در شهرکرد در این نمایشگاه حضور دارند.

مسعودی گفت: در نمایشگاه تمامی لوازم‌آشپزخانه از جمله یخچال، فریزر، ماشین‌لباسشویی، ماشین ظرفشویی، دستگاه تصفیه آب، انواع ظروف چینی، بلور،  کریستال و...، لوازم صوتی و تصویری، کالای خواب، لوستر، مبلمان و فرش وجود دارد.

وی با اشاره به حضور نمایندگی برندهای معروف در هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، تصریح کرد: در این نمایشگاه استان‌های تهران، فارس، کرمان، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، مرکزی، قزوین و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان گفت: تخفیفات این نمایشگاه توسط غرفه‌داران از 12 تا 15 درصد و برای مبلمان از 25 تا 30 درصد تخفیف را شامل می‌شوند که کالا بعد از نمایشگاه به مشتری تحویل داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از 26 تا 30 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی دایر و ساعات بازدید برای علاقمندان 15 تا 21 است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار