تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری متوسط بارش‌ها از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 277 میلی‌متر بوده که نسبت به میانگین بلندمدت 27 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۳۷۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 12 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به اینکه بارش‌ها به صورت پراکنده در استان آغاز شده و تا بعدازظهر ادامه دارد، اظهار کرد: بارش برف و باران همراه با وزش باد نسبتا شدید و رعد و برق از اواخر وقت امروز آغاز شده و تا اواخر روز دوشنبه در سطح استان ادامه دارد.

وی افزود: عمده بارش‌ها در مناطق کوهرنگ و جنوبی استان به صورت برف و برای مرکز استان بارش 10 میلی‌متری باران پیش‌بینی شده است که از امشب تا ظهر فردا بارش باران در شهرکرد ادامه خواهد داشت.

قطره گفت: سامانه جدید بارشی طی روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و اوایل هفته آینده وارد استان می‌شود و طی روزهای آینده کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی نخواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان خاطرنشان کرد: متوسط بارش‌ها از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 277 میلی‌متر بوده که نسبت به مدت مشابه هشت درصد کاهش بارندگی و بارش‌ها نسبت به میانگین بلندمدت 27 درصد کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار