تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس بانک توسعه صادارت چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات پرداختی این بانک تا پایان دیماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 54 درصد رشد دارد.
کد خبر: ۳۷۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 09 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- صولت امینی اظهار کرد: در این مدت 281 میلیارد ریال تسهیلات صادراتی به واحدهای تولیدی فعال در زمینه صادرات استان پرداخت شد.
وی با بیان اینکه در همین مدت 39 میلیارد و 149 میلیون ریال منابع در این بانک جذب شد، اظهار کرد: این بانک خدمات بانکی گوناگون از جمله اعتبار اسنادی صادراتی و تسهیلات صادراتی ارائه می دهد.
امینی ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان دیماه 30 فقره ضمانتنامه حقوق و عوارض گمرکی با ارزش 24 میلیارد و 488 میلیون ریال صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد رشد دارد.
به گفته وی، در همین مدت 52 میلیارد و 800 میلیون ریال خرید کالا از طریق گشایش اعتبار اسنادی داخلی برای مشتریان انجام شد که نسبت به سال قبل 110 درصد رشد دارد.
امینی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان دیماه جاری 6 میلیون و 173 هزار دلار واردات کالا از طریق حواله ارزی با تخصیص نرخ مبادله ای در این شعبه انجام شده است.
رئیس بانک توسعه صادارت چهارمحال و بختیاری شعبه شهرکرد افزود: این بانک جرایم تاخیر آن دسته از مشتریانی که بدهی خود را تا پایان امسال تسویه کنند، مورد بخشش قرار می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار