تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس هیئت اسکی چهارمحال و بختیاری از بازدید بیش از 30 هزار گردشگر از پیست اسکی کوهرنگ خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 07 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- صفر فرامرزی با اشاره به آغاز به کار پیست اسکی کوهرنگ از چند روز گذشته، اظهار کرد: بیش 30 هزار گردشگر از استان‌های اصفهان، لرستان، خوزستان و یاسوج از پیست اسکی این شهرستان دیدن کرده‌اند.

وی افزود: روزهای فعالیت این پیست پنج‌شنبه و جمعه است که پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده تعداد گردشگران بازدیدکننده از پیست به 50 هزار گردشگر برسد.

فرامرزی با اشاره به اینکه پیست اسکی کوهرنگ یکی از مجموعه‌های کامل از لحاظ خدمات رفاهی است، تصریح کرد:به دلیل استاندارد بودن و دارا بودن شاخص‌های لازم از برنامه‌های در حال پیگیری، بین‌المللی شدن این مجموعه است.

وی گفت: در حال حاضر پیست اسکی کوهرنگ دارای سه بالابر به طول‌های 850 متر، 700 متر و 150 متر و دارای دو محوطه تفکیک شده است.

رئیس هیدت اسکی استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیئت اسکی دارای 150 اسکی باز سازمان‌یافته، 15 قهرمان کشوری و حدود 30 مربی اسکی است.

با وجود اینکه پیست اسکی کوهرنگ همه ساله فعالیت خود را از اواخر آذرماه آغاز می‌کرد، اما متاسفانه به دلیل کمبود بارش‌های برف و گرمای هوا، این پیست اسکی از چند روز گذشته آعاز به کار کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار