تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 90 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان استان در ارگان‌های مختلف استخدام شده‌اند.
کد خبر: ۳۷۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 06 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فریبرز نجفی با اشاره به اینکه یکهزار و 460 نفر از فررزندان شهدا و جانبازان در استان جویای کار هستند، اظهار کرد: از این تعداد 900 نفر دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 90 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان استان در ارگان‌های مختلف استخدام شده‌اند.

نجفی اضافه کرد: در صورتیکه شرکت‌های خصوصی نسبت به بکارگیری ایثارگران(فرزندان شهدا و جانبازان و آزادگان بالای 25 درصد) اقدام کنند طبق ماده  31  قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، بنیادشهید پنج سال سهم بیمه کارفرما را پرداخت خواهد کرد.

وی از کاهش مالیات کارفرمایان از طریق احتساب  150درصدی حقوق پرداختی به ایثارگران جدیدالاشتغال به مدت پنج سال خبر داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: تفاهم‌نامه‌هایی میان بنیاد شهید و شرکت شهرک‌های صنعتی، اداره کار و دفاتر کاریابی جهت ایجاد اشتغال برای ایثارگران منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های تشویقی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای کارفرمایانی که شغل پایدار برای ایثارگران ایجاد کنند، در نظر گرفته شده است که تا  75 درصد یارانه حداقل حقوق و دستمزد موضوع ماده 41 قانون کار به مدت 18 ماه از سوی بنیاد پرداخت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار