تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان ، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی از اضافه شدن یک پرواز جدید به پروازه های فرودگاه بین المللی شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 06 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری افزود: در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی نسبت به افزایش تعدادی پروازهای فرودگاه شهرکرد تاکید شد که معاون وزیر با افزایش این پروازها موافقت کرد.
به گفته وی، از این پس پرواز روزهای چهارشنبه شهرکرد به تهران در فرودگاه بین المللی شهرکرد دایر می شود.
وی گفت: شرکت هواپیمایی ماهان برای ایجاد پرواز روزهای چهارشنبه شهرکرد به تهران اعلام آمادگی کرده است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت:
دایر بودن این پرواز منوط به حمایت مردم و استقبال مسافران مسیر تهران - شهرکرد و بالعکس است و انتظار است این پرواز از سوی مردم مورد استقبال قرار گیرد.
هم اکنون سه پرواز در فرودگاه شهرکرد در هفته انجام می شود که از این تعداد، دو پرواز در مسیر شهرکرد به مشهد و بلعکس در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته برقرار می شود.
هم اکنون ظرفیت پرواز به مقاصد عتبات عالیات، اهواز، کویت، عسلویه، مشهد، تهران و کیش از فرودگاه شهرکرد وجود دارد.
زمین فرودگاه شهرکرد حدود 350 هکتار است که 190 هکتار از این آن جزو اراضی طبیعی و ملی دارای سند است و مابقی اراضی، زمین اشخاص حقیقی بوده که در زمان ایجاد فرودگاه خریداری شده و بخشی از آن در محدوده زمین های وقفی قرار داشته که با هماهنگی های انجام شده در سال های اخیر، این زمین ها از اداره اوقاف خریداری و اجاره 20 سال گذشته آن نیز پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار