مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر کل استاندارد چهارمحال و بختیاری از شناسایی ، جمع آوری و معدوم چند قلم کالای برقی فاقد استاندارد و یا دارای علامت استاندارد جعلی از سطح مراکز عرضه استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 05 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالله نظری در تشریح این خبر اظهار داشت: این کالاها شامل سیم بند تخت قابل انعطاف، سیم قابل انعطاف بدون نام تجاری، سه راهی برق، محافظ الکترونیکی با نام های تجاری آریا، stowa و برخی بدون نام تجاری است که در راستای اجرای تبصره 4 ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، از مراکز عرضه استان جمع آوری وباتوجه به غیر استاندارد بودن آنها معدوم گردید .

وی اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای کالاهای مشمول استاندارد اجباری و درج علامت استاندارد و کدرهگیری ذیل آن را لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: در صورت عدم توجه  واحدهای صنفی به  تذکرات و اخطارهای این اداره کل واحدهای متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند گردید ..

مدیر کل استاندارد استان در پایان با اشاره به توزیع و فروش کالاهای فاقد علامت استاندارد و نیز فاقد آدرس محل تولید در مراکز عرضه و توزیع کالای استان، از هم استانی­های گرامی درخواست نمود که در صورت مشاهده کالاهای فاقد علامت استاندارد، مراتب را با شماره تلفن 1517گزارش نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار