مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در دهه فجر هیچ پروژه ای افتتاح نمی شود گفت: هیچ یک از پروژه های در حال ساخت به اتمام نرسیده‌اند.
کد خبر: ۳۷۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 02 February 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالرحمن قاسمی با اشاره به اینکه پروژه های زیادی در سطح استان نیمه تمام است گفت: اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های ورزشی 35 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به افتتاح نشدن این پروژه ها برای ایام دهه فجر خاطر نشان کرد: درایام دهه فجر هیچ پروژه ای افتتاح نمی شود،ونیز هیچ پروژه ای کلنگ زنی نمی شود.

وی با تاکید بر نبود اعتبار و زمان کافی اظهار کرد: 60پروژه نیمه تمام دراستان وجود دارد واعتبار لازم برای آنها 35 میلیارد تومان است و اکثرا حدود 70 درصد پیشرفت داشته اند.ازجمله پیست تارتان بروجن با 97 درصد پیشرفت که تلاش بود برای دهه فجرآماده شود اما به علت نبود یک میلیارد تومان هزینه آماده بهره برداری نیست، وهم چنین مجموعه انقلاب شهرکردبا 20درصد پیشرفت- سالن وردنجان با 60 درصد وچند سالن تیر اندازی در سطح استان با حداقل 50درصد پیشرفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضرسرانه فضای ورزشی به ازای هر نفر 26 سانتیمتر است گفت:بعد از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این سرانه به 47 سانتی متر می رسد که نسبت به میانگین کشوری که یک متر است، بسیار پایین است و دلیلش را هم نبود زیر ساخت های ورزشی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار