در پی انتشار گزارشی با عنوان "وزارت نیرو به تعهدات خود عمل کند" دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران پاسخی برای سایت تابناک ارسال کرده است. در ادامه، این پاسخ برای اطلاع مخاطبان منتشر می شود
کد خبر: ۳۷۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 01 February 2017
به گزارش «تابناک چهار محال و بختیاری»؛ متن کامل پاسخ به شرح زیر است: 

                            مدیر مسئول محترم سایت خبری تابناک 
ضمن تشکر از مساعی آن رسانه محترم در خصوص ارتقا آگاهی های عمومی در باره آب ، بازگشت به مطلب مندرج تحت عنوان ( وزارت نیرو به تعهدات خود عمل کند ) در تاریخ 19/10/95 با کد خبر356681 گروه استانها حوزه چهار محال و بختیاری خواهشمند است وفق قانون مطبوعات دستور فرمایید پاسخ شرکت مدیریت منابع آب ایران درج شود.

                                           عبدا...اسکویی 
                      مدیر کل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران

 درخصوص نصب کنتورهای هوشمند بر روی نقاط برداشت آب از رودخانه زاینده‏رود به استحضار می‏رساند:
الف) کنتورهای نصب شده بر روی ایستگاه‌های پمپاژ و چاه‌های حریمی رودخانه:از سال 1393 تا کنون بر روی نقاط برداشت آب از رودخانه زاینده‏رود، تعداد 175 کنتور هوشمند نصب شده است که 112 دستگاه از آنها در استان چهارمحال و بختیاری می‏باشد.
ب) برنامه سال جاری برای نصب کنتورها و ابزارهای اندازه‌گیری بر روی نقاط برداشت آب از رودخانه:برای سال جاری، استانداری چهارمحال و بختیاری از محل طرح تملک دارایی‏های سرمایه‏ای استانی مبلغ 10 میلیارد ریال از طریق سازمان برنامه و بودجه به شرکت آب منطقه‏ای چهارمحال و بختیاری ابلاغ نموده است که تا کنون 5   میلیارد ریال از آن تخصیص داده شده است. در همین راستا مناقصه‏ای در تاریخ 19/10/95 برگزار و قرارداد آن در 20/10/95 ابلاغ شده است.با مبلغ 10 میلیارد ریال در نظر گرفته شده بالا، حداکثر حدود 225 کنتور را که هدف قرارداد ابلاغی فوق نیز می‏باشد، می‏توان نصب نمود که در دستور کار شرکت آب منطقه ای می‏باشد.از محل طرح تجهیز نقاط تحویل آب به ابزار اندازه‏گیری (به شماره 40202127) نیز در سال 1395 به منظور انجام پروژه تجهيز نقاط به ابزار اندازه‏گيری جريان آب در حوضه آبريز زاينده‏رود به استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب مبالغ 22000 و 16500 میلیون ریال از محل این طرح تفویض شده است. در مجموع تعداد 130 نقطه در برنامه هدف جهت تجهیز به ابزار مناسب می باشند که به علت عدم وجود اعتبار تا کنون تنها مشاور طرح انتخاب و مطالعات مربوطه انجام شده است و عملیات اجرایی محقق نشده است.
ج) کنتورهای نصب شده بر روی چاه‌های دشت‌های حوضه و برنامه امسال:تا پایان سال 1394 تعداد 797 کنتور بر روی چاه‌های دشت‌های حوضه زاینده‌رود نصب شده و در سال جاری مقرر است تعداد 200 کنتور حجمی و 800 کنتور فهام نیز نصب شود و از این تعداد تاکنون به دلیل عدم تخصیص اعتبار مالی لازم تعداد 29 کنتور حجمی و 83 کنتور فهام نصب شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار