تابناک چهارمحال وبختیاری- تعدادی از مسئولان چهارمحال و بختیاری به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر روز سه شنبه با خانواده شهید قربانعلی داوودی،از نخستین شهدای انقلاب اسلامی در شهرستان فارسان دیدار کردند.
کد خبر: ۳۷۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 31 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار مسئولان استان با خانواده شهید داوودی گفت: این شهید از مبارزانی بود که فعالیت های بسیاری را در زمینه مبارزه رژیم ستمشاهی انجام داد.
سیامک سلیمانی دشتکی تاکید کرد: دینداری، ولایت مداری، استکبارستیزی و اقامه نماز به موقع از ویژگی های برجسته و بارز شهید داوودی محسوب می شود.
وی افزود: پیروزی و عزت کنونی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی و منطقه ای مرهون دلاوری ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: همین دلاوری ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باعث شد تا حقانیت کشورمان برای همیشه تاریخ در دنیا اثبات شود.
وی یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل کنونی باید به عنوان یکی از مهمترین برنامه های اولویت دار مسئولان مورد توجه قرار گیرد.
شهید قربانعلی داوودی 12 بهمن 1357 در شهر فارسان به دست عوامل رژیم طاغوت به شهادت رسید.
شهرستان فارسان در 30کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار