تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش برف طی 48 ساعت گذشته ارتفاع برف در ایستگاه چلگرد را به 50 سانتیمتر رساند.
کد خبر: ۳۶۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 29 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره سامانی افزود: این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته ارتفاع برف در کوهرنگ بیش از یک متر گزارش بوده است.
وی با اشاره به کولاک برف و باد شدید در گردنه های شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: این وضعیت تا ظهر امروز در گردنه های شاه منصوری، چری و بره مرده ادامه دارد و از بعدازظهر این سیستم بارشی از استان خارج می شود.
قطره سامانی با پیش بینی کاهش 11 درجه ای دمای هوای استان برای فردا صبح تصریح کرد: دمای هوا در شهرکرد به 12 درجه زیر صفر می رسد.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی به استان همزمان با روز سه شنبه (12 بهمن) خبر داد و گفت: این سامانه بارشی منجر به ریزش برف و باران به ویژه در مناطق شمالی استان می شود.
 میانگین بارندگی سال زراعی جاری استان با احتساب بارش های 48 ساعت گذشته به 267 میلیمتر رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش و نسبت به میانگین بلند مدت 15 درصد کاهش دارد.
چهارمحال و بختیاری سرچشمه 2 رودخانه کارون و زاینده رود و سرچشمه بخشی از رودخانه دز است.
کاهش نزولات جوی در چهارمحال و بختیاری طی 9 سال اخیر، استان های اصفهان و خوزستان را دچار تنش آبی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار