تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از تمدید زمان پیش فروش بلیت جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 29 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران دهکردی افزود: زمان پایان پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر در چهارمحال و بختیاری تا دهم بهمن ماه بود که این زمان 24ساعت تمدید شد و تا پایان یازدهم بهمن ماه است.
وی گفت:علاقه مندان به هنر سینما می توانند بلیت های جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان را به صورت اینترنتی از طریق سایت ttps://cinogram.com خریداری کنند.
به گفته وی، علاقه مندان به هنر هفتم می توانند پس از ورود به این سایت گزینه جدول زمانی و خرید بلیت شهرستان ها را از منوی بالای صفحه انتخاب و پس از تکمیل اطلاعات فردی نام شهرکرد و سینما بهمن را انتخاب و سپس فیلم ها و زمان اکران را انتخاب کنند.
به گفته وی، جشنواره فیلم بین المللی فجر در چهارمحال و بختیاری از چهاردهم بهمن ماه به مدت هشت روز در سینما بهمن شهرکرد برگزار می شود.
وی گفت: در صورتی که علاقه مندان موفق به ثبت نام در پیش فروش اینترنتی بلیت جشنواره فجر نشدند می توانند در روز اکران فیلم ها از گیشه بلیت تهیه کنند.
کارگران دهکردی گفت: فیلم های فراری، صوفی و دیوانه، ویلایی‌ها بدون تاریخ بدون امضا،تقصیر من نیست، تابستان داغ، آذر، شنل، خوب بد جلف، یک روز بخصوص، ماه گرفتگی، کمدی انسانی، نگار!، انزوا، خانه دیگری، آزادی به قید شرط در سینما بهمن شهرکرد در این جشنواره اکران می شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:در طول زمان برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر هر روز دو فیلم بر روی پرده سینما اکران خواهد شد.
جشنواره بین المللی فجر یکی از رخدادهای مهم فرهنگی هنری کشور است که در ایام دهه فجر در تهران برگزار می شود و امسال برای دومین بار جشنواره فیلم فجر به شهرکرد آمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار