تابناک چهارمحال و بختیاری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از امداد رسانی به 2 هزار و 168 حادثه دیده و گرفتار برف و کولاک طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 28 January 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محمد فروغی اظهار کرد: 60 امدادگر در قالب 15 تیم با استفاده از 15 دستگاه آمبولانس و خودرو کمک دار در محورهای مواصلاتی استان از بامداد جمعه هشتم بهمن به حالت آماده باش و امدادرسانی به مسافران بودند.
وی با بیان اینکه در بارش های شبانه روز گذشته امدادگران به 542 خانوار گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند، افزود: بیشترین امداد رسانی در سطح شهرستان کوهرنگ، شهرکرد و بروجن انجام شد.
فروغی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته 250 مسافر و گرفتار در برف توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در مدارس و مساجد اسکان اضطراری داده شدند و اقلامی شامل آب معدنی، پتو، کشمش، نان و کنسرو بین گرفتاران در برف توزیع شد.
بنابر اطلاعات سایت هواشناسی چهارمحال و بختیاری در بارندگی های 24 ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری بیشتری میزان بارش ها 35 سانتیمتر برف در ایستگاه کوهرنگ ثبت شده است.
بارندگی حاصل از باران و برف مذاب در ایستگاههای شهرکرد 4.3 میلیمتر، بروجن 2.1 میلیمتر، بن 5.5 میلیمتر، سامان 5.1 میلیمتر، لردگان 10.2 میلیمتر، فارسان 19.7 میلیمتر، اردل 12.4 میلیمتر و شلمزار 12 میلیمتر ثبت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار