معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی استان از ۱۶-۲۱ بهمن با حضور ۳۰ کشور و ۶۴۵ ناشر در مجتمع نیاوران ساری خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 24 January 2017
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران عباس زارع، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز ۵ بهمن ماه در نشست کمیته برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی استان در فرمانداری ساری گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب مازندران با حضور ۳۰ کشور و ۶۴۵ ناشر در ۳۰۰ غرفه از ۱۶ تا ۲۱ بهمن ماه در مجتمع نیاوران ساری برپا می‌شود.
 
وی افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور پیدا می‌‌کند.
 
زارع با اشاره به اینکه مراجعین به این نمایشگاه در بدو ورود با استفاده از سامانه اطلاع رسانی نمایشگاه می‌توانند کتاب و غرفه مورد علاقه خویش را انتخاب کنند، تصریح کرد: تلاش شده با همکاری فرمانداری‌ها و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های مازندران روزانه سه شهرستان علاقه‌مندان به کتاب را به این نمایشگاه اعزام  شوند.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۵۰میلیون تومان بن یارانه‌ای در اختیار مراجعین به نمایشگاه کتاب قرار گرفته است، افزود: امسال ۵۵۰میلیون تومان بن به مراجعین اختصاص می‌یابد که هر فرد با شماره ملی می‌تواند یک بار از این بن استفاده کند.
 
زارع با بیان اینکه سالانه یک شهر از کشور بعنوان پایتخت کتاب معرفی می‌شود، گفت: امسال ساری، بابل و بهشهر کاندیدای پایتخت کتاب معرفی شدند.
وی خواستار جانمایی المان شهری با مضامین کتاب و مطالعه در سطح ساری در ایام برگزاری این نمایشگاه شد و افزود: باهمکاری صدا و سیمای مرکز مازندران روزانه روند برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب مازندران مستندسازی و پخش می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار