تابناک چهارمحال و بختیاری- معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود موج جدید بارشی به آسمان استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 22 January 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به ورود موج جدید بارشی به استان از امروز، اظهار کرد: عمده بارش‌ها در مناطق لردگان و کوهرنگ پیش‌بینی شده است و برای سایر نقاط استان بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.

وی افزود: دمای هوای استان از روز دوشنبه تا چهارشنبه به میزان شش تا هشت درجه کاهش می‌یابد و همچنین برای روز دوشنبه در برخی نقاط استان پدیده مه پیش‌بینی شده است.

قطره گفت: طی ۲۴ ساعت آینده مرکز استان نیمه ابری در برخی ساعات بارش پراکنده و طی ۷۲ ساعت آینده قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه متوسط بارش‌های استان از ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون ۲۵۰ میلی متر بوده است، تصریح کرد: متوسط بارش‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش و نسبت به میانگین بلندمدت ۱۴ درصد کاهش یافته است.

قطره همچنین میزان ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ را تنها ۱۵ سانتی‌متر عنوان و خاطرنشان کرد: در سال گذشته در این زمان ارتفاع برف 85 سانتی‌‌متر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار