کد خبر: ۳۶۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 22 January 2017

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه فجر امسال 150 کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مبلغ 4 میلیارد ریال به نوعروسان نیازمند پرداخت می شود.

به گزارش تابناک شهرکرد- به گزارش از روابط عمومی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، علی ملکپور افزود: همچنین در ایام الله دهه مبارک فجر 16 واحد مسکن روستایی و شهری در سطح استان که با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال احداث و تامین شده است، افتتاح و تحویل مددجویان خواهد شد.

وی از توانمندسازی خانواده ها در حوزه مسکن و ساختمان در کمیته امداد خبر داد و گفت: همچنین در دهه فجر 9 واحد مسکن روستایی و شهری با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در شهرستان های لردگان، کوهرنگ و بروجن کلنگ زنی می شود.

ملکپور تصریح کرد: توجه به بهداشت و سلامت خانواده از برنامه های این نهاد است که در این دهه 375 میلیون ریال برای 50 خانوار تحت حمایت جهت بهسازی حمام و سرویس بهداشتی پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با تشریح رویکرد جدید کمیته امداد در ایجاد اشتغال های پایدار و خرد اظهار کرد: این نهاد با اعتبار 815 میلیون ریال برای 2100 نفر از مددجویان در سطح استان دوره های آموزشی با محوریت بازاریابی، کارآفرینی، پایدارسازی و توسعه برگزار می کند.

ملکپور خاطرنشان کرد: همچنین وام کارگشایی به صورت ویژه برای 320 خانوار به مبلغ 4 میلیارد و 800 میلیون ریال پرداخت می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار